miercuri, 24 noiembrie 2010

Ninge!

Cum ar veni, nu am ce face la ora asta. Adică aș avea, dar refuz să fac ceva util. În schimb, încercările mele de a mă menține trează cât mai mult pentru ca mâine să fiu cât mai obosită posibil la facultate (unde voi sta 12 ore) dau roade. Pe lângă unele modificări prin tot felul de documente, cică pregătiri pentru mâine (ceva clar și pe bune tot nu fac), refresh la unele pagini de net și schimbatul de piesă pe YouYube, reușesc și sa deschid încă 5 taburi aiurea in browserul de net. Ca minune, că altcumva nu pot să îi zic, mi-a trecut prin cap să mai verific ce e pe camera celor de la SuperSki http://www.superskicavnic.ro/. Spre bucuria mea, care acum dă pe dinafară, pe pârtie NINGE! Cu zăpadă adevărată! Din aia de cad fulgi pe jos și se adună și flflfl. Și deja zăpada are 20 centimetri.
Abia aștept să fie ziuă și să văd și pe lumină cum arată neaua de anul acesta. Oricum, clar e că după ce am destulă cât să pot să mă dau de pământ pe pârtie, mă voi lăsa de școală, până prin primăvară așa... Atâta am așteptat că îmi vine să merg să mă mut sub un tir de pe lângă pârtie.
În concluzie, eu și Ratza (snowboardul meu) suntem fericite. Cred că acum pot să dorm. Nici nu mă mai gândesc la ora de economie de mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu