luni, 1 noiembrie 2010

De ce?

Nu m-am gândit niciodată. Bine, când spun niciodată... vorbesc serios! Păi și atunci ce m-a apucat? M-a apucat că m-au tot bătut la cap oamenii pe care îi stresez (aproape zilnic) cu mesaje pe grup. Grupul grupei cum ar veni... Aia de la facultate.
Sincer, dacă mi-ar fi trecut prin cap să fac asta, după o secundă m-aș fi gândit de câtă lipsă de modestie dau dovadă. Da' cine mă cred eu? După ce aflu și eu, dau mai departe.
În orice caz, mă gândesc că voi scrie pe aici ce îmi va trece prin cap (probabil când nu voi avea altceva de făcut), ce tot învârt eu pe aici și, de ce nu, probabil ceva amintiri, chestii vechi... Dacă îmi aduc aminte. Da' nu că vin cu din astea la comandă sau mai știu eu ce... Dacă mă tună da, dacă nu...mă plouă, că oricum nu port umbrelă.
Pentru cei care cică așteptau asta: amu-i cald afară?
Atât pentru început,
Marmotă, ai legatura

2 comentarii: