vineri, 5 noiembrie 2010

Cu profu'

Doamne ferește, oameni buni! Cum e la facultate nu e nicăieri. Săptămâna trecută am cunoscut un presupus profesor cu care trebuie să facem un anumit curs. De o vreme îl tot așteptam. Apoi ne-am săturat, l-am căutat, l-am găsit. Omul nu știa ce vrem de la el așa că ne-a chemat săptămâna asta. Partea în care era înspăimântător și am chemat toată armata (suntem 19 în total) să am după cine să mă ascund nu am zis-o. Așa că am mers azi.
În pauză stătea distinsul, frumos, pe băncuța, tolănit, cu țigara în bot, să se odihnească și el. Ne-am strâns vreo 7 și ne-am hotărât să intrăm. Îl așteptam pe coridor și ne-a surprins exact când eu am zis că îmi dă impresia că s-o fi născut beat. Nu s-a prins sau nu a auzit, so I'm safe. Cu inima cât un purice am intram noi în sală, ne-am așezat la calculatoare (că așa e acolo) și a început nenea (din nou tolănit) să ne explice: că dacă vrem oră, mergem când vrea el, de la 2, nu de la 4, dacă nu avem timp, să chiulim de la ce om fi având. Cursurile să le facem în săptămâna pară, adică săptămâna în care numărul zilei e par (nu contează numărătoarea oficială de care ține cont toată lumea), că așa a hotărât el. Primim și note, după un sistem și o formulă bine puse la punct, și anume: Mf= N1+N2+N3+om vidé, supra cât o fi (Mf= media finală, N= notă). Clar? Dacă nu ne convine putem să predăm singuri la curs. Word! Din cărti de word! Noi cei de la limbi străine! O colegă a zis că vom face asta când vom fi pregătiți. Nu știu ce a fost în capul ei, pentru că profesorul a zis: "Atunci ia pregătește-te tu pentru săptămâna viitoare". Asta a fost în primele 3 minute. Am stat o oră acolo, deci a fost chiar antrenant. Până la urmă am demonstrat că suntem deștepți și am rezolvat noi treburile.
Cine nu îl vede nu poate să își imagineze cum e, dar chiar face impresie omu'. Totuși, beat nu era, dar stilul lui necioplit iese oricum în evidență. Cum noi, salvatorii, eram mândri că am scos lumea din impas, am mers să sărbătorim, acum putem să ne simțim bine. Mă întreb dacă mai  ajung la concertul Iris...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu