sâmbătă, 30 aprilie 2011

Full week

Stiri noi in "saptamana vesela". Dupa ce m-am mobilizat la ECOmobilitate, a urmat un concert Iris si lansarea cu balonul. Despre ultimele 2 urmeaza acum, dar asa pe rand si cu rabdare.
Vineri seara! Concertul! Cam fara cuvinte... Inca nu am fost la nici un concert Iris nereusit, asa ca nu e loc de indoiala nici in privinta acestuia. Ce-i drept, a fost diferit fata de restul la care am participat. Motivul principal: locatia. In loc de o sala mare de concerte cu o scena lata si un ecran in spate, de data aceasta a fost: putin spatiu numit "scena" intr-un local. Ma bucur ca am vazut si genul acesta de concert cu Iris in fata mea. 
Ce mi-a placut: ca am fost atat de aproape de ei incat nu am ratat nici o secunda din ce faceau ei acolo (si faceau bine), ca au luat cantarea la fel de in serios cum o fac intotdeauna, ca cei care au facut parte din public aveau ce cauta acolo. Locurile au fost limitate, intrarea cu plata, asadar cine a stiut ca vrea Iris si chiar ii place, a cumparat bilet si a mers. Motiv pentru care publicul a cantat intruna, fiecare piesa. Eu sa fiu in locul membrilor formatiei as fi destul de impresionata. Mi-am adus aminte din nou de Cristi Minculescu si tot ce face el. Adica miscarile acelea inconfundabile pe care chiar cred ca nimeni nu poate sa le faca la fel. Despre cum canta nu cred ca am dreptul sa vorbesc. As avea de zis multe si bune. Mai bine pun poze si tac...
Photos copyright © Laura
Si partea a doua... Zbor deasupra...unui parc
Saptamana asta o stire care a misunat prin ziare si alte mijloace media locale a fost stirea cu balonul. Am vazut peste tot. Unii au tot postat poze cu balonul care era pe cer. Fiecare cum a putut. Eu asa sa pozez cand aia se dadeau cu balonul nu m-am gandit. Dar sa pozez cand ma dau eu cu balonul flflfl... altfel sta treaba. Bine, nu am zburat sa fac inconjorul lumii, dar m-a lansat. De doua ori! Oricum a fost grozav.
Pentru asta trebuie sa ii multumeeeeeesc mult Laurei. Daca nu era ea, nu vedeam eu pamantul de sus. Cu ocazia asta am ramas cu inca ceva ganduri... daca m-ar fi intrebat cineva, nu as fi zis niciodata ca eu as fi alegerea ca "invitat" pentru putina pluteala. Si mai ales, am constatat ca Laura ma si asculta cand vorbesc, si pe deasupra tine minte ce spun. Adica, eu i-am spus ei ce imi doresc (sa ma dau cu parapanta si sa sar cu parasuta + orice chestie care implica zburat sau inaltime) si ea m-a luat in considerare cand a aparut ceva asemanator. Am zis eu ceva cand si-a facut contul pe Facebook... Dar asta stim noi. Ca sigur tine minte.
Saaaa revenim. Cand vrei sa falfaiesti cu balonul trebuie sa urci in cosul acela care are gauri pentru picioare, daca se intreaba cineva cum urci. Inauntru e "constructia" care sufla flacari si umfla balonul. Cum eu stiu doar ce am vazut si nu mi-a explicat nimeni mare lucru, nu prea pot nici eu sa fac pe desteapta prea mult. Cert e ca e cald acolo si ca se face galagie. Pentru mine mai e super si sa stau bagata acolo si sa ma uit in jos. Nu ca n-am minte, dar imi place. Anyway...ce-i prea mult strica, asa ca ma opresc. 

Rezumatul saptamanii: am sarbatorit ce a mai ramas din Paste, am participat la ECOmobilitate, am fost la un concert pe care nu o sa il uit si am stat putin deasupra pamantului intr-un balon cu aer cald. Nu, nu am avut timp sa ma plictisesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu