luni, 31 ianuarie 2011

Frigul!

Vai de capul meu ce frigalau eeee! La 8 jumate am plecat de acasa si m-am intors la 11. Nu stiu cum am venit inapoi, dar stiu ca daca scoti un deget de la adapost, ingheata instantaneu. E o chestie magica, cred. Puteam sa tin maxim 30 secunde mana pe telefon pana sa schimb in cealalta mana. Toata problema e ca mai trebuia si sa fac pe dispecera. Mi-au inghetat mainile si daca exista vreun dubiu in privinta asta, precizez ca acum scriu cu puterea mintii.
Am tot auzit de expresia aia conform careia crapa pietrele. Eu nu le-am vazut sa crape pe viu asa in fata mea, dar daca e posibil, atunci azi crapa!
Ideea e ca acum informez pe oricine ar vrea sa iasa din casa, sa nu iasa. Daca exista vreun urs polar care citeste asta si e gelos, asta e.
Bineinteles ca nu voi putea invata pentru maine ca mai dureaza pana se incalzeste neuronul, dar na. Ce sa faci, la toti ne e greu, tinerii sa se-nteleaga.

Un comentariu:

  1. Nu puteam sa citesc asta acum doua ceasuri... amanam iesirea de azi pe alta data... pana prin mai sau asa ceva...

    BRRRRR! (ma duc sa fac o poza...)

    RăspundețiȘtergere