sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Recapitulare

Cum am scris postul anterior parca m-a apucat dorul de postat. Sau mi-a revenit dragul. Oricum, ceva s-a intamplat clar. Ma simt nevoita si datoare sa fac un rezumat cu ce am facut intre timp. Ca prea brusca ar fi revenirea daca nu.
Pai a fost vacanta de iarna cand nu stiu exact ce ar fi trebuit sa fac, dar eu: am impodobit bradul cu Cody, m-am uitat pe geam (nu a nins cat as fi vrut), m-am jucat (nu prea mult), m-am uitat la filme (seriale ca ocupa mai mult timp, dar nu tot odata, asa pe bucati, cum ar fi: Life Unexpected, 18 to Life, The Good Wife). Astea au fost noi, pentru ca Grey's Anatomy si House M.D. si-au luat vacanta. Nu tare sunt faine, decat The Good Wife, pe ala mi l-as recomanda. Apoi... au fost sarbatorile care trec repede, stresul meu ca de obicei in privinta licentei (ma tine treaza deja, dar tot nu iau nici o masura).
Cum a inceput scoala am inceput cu examenele din presesiune care s-ar presupune ca sunt usoare. De fapt ele sunt niste examene care nu au mai avut loc in tabelul din sesiune. Tot atunci am inceput iarasi iesirile la cafea si barfele despre exact aceleasi persoane ca si pana acum. Bine ca mai putem...
Cea mai tare replica pe care am invatat-o luna asta a fost "coffee potting". Asta am invatat-o la seminarul de didactica unde cica asa predam gramatica, folosind un exemplu din asta care nu inseamna nimic. Sau inseamna nimic. Cam asa ceva. Oricum, cica aia mici nu o sa intrebe ce inseamna. Asa ca... I am coffee potting these days. Ghiciti ce am vrut sa zic.
Iui! Mi-am propus sa citesc vreo nu stiu cate, multe carti! Unele le-am citit, unele nu.
Mi-am pus calendar nou pe perete, pentru anul asta. E cu pisici si catei. Mai faini erau caii de anul trecut, dar buni sunt si astia. De umblat cu placa am mai zis, deci sa nu ma repet.
Am dat deja examene cam cat sa imi ajunga, notele pana acum sunt ok, dar parca nu mai am chef. De ziua mea voi petrece invatand, Lulu numara zilele pana pe 14 si telefonul da semne ca vrea sa se strice. Dar mi-am cumparat casti albe. Iarasi!
Un lucru foarte important, pentru ca joi a fost ziua fratelui meu: La multi ani, Cody! Sa faci ce ai facut pana acum, plus altele bune si de folos.
Destul a fost ca tot mai am de lucrat la un dosar si tare ciudat arata momentan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu