miercuri, 16 martie 2011

Concert

No, pentru astia pe care va intereseaza, daca va intereseaza, vin cu o noutate noua. Cum chestii din astea de care sa stie toata lumea ce inseamna se intampla mai rar pe la noi prin sat, e bine sa fie anuntate cand au loc.
Asadar, va anunt si eu ca nu peste mult timp va avea loc un concert Iris. Mai precis: vineri, 29 aprilie 2011, in Music Pub, Baia Mare vin oamenii astia grozavi de la Iris sa ne traga o cantare. Pretul unui bilet e 25 RON. Renunti la un film 3D care iti strica ochii si, poc, mergi la Iris. Cum nu e in ditamai sala de concerte, va fi treaba din aia cu poze si autografe si ocazia de a sta de vorba cu membrii formatiei. Mie zic ca mi-a placea. De aia ma si duc ca am bilet deja.
Biletele practic se pun in vanzare de maine. Tot maine vor aparea si afise mai multe pe la facultate sau stiu eu pe unde... Toata treaba ca sa puteti participa e pe baza de rezervare ca numarul de locuri e cam redus asa ca primii veniti, primii serviti. Daca sunteti din astia care va intalniti des cu mine pot foarte bine sa va fac eu rost de bilete (ca-s smechera). O sa incerc sa ma abtin sa fug cu banii si intr-adevar sa va dau bilete in schimb. Daca nu, ii beau pe toti, dar macar stiti ca ati facut un bine. Glumesc!
Mno, doritorii baimareni sa ma contacteze sau sa se uite pe pereti si stalpi ca dade dade va descurcati si reusim sa ne vedem vinerea aia. Noi cu noi si noi cu Iris.
Grijiti de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu