duminică, 6 februarie 2011

6.02

Se pare ca faptul ca imi "aman" ziua de nastere pana dupa sesiune nu ii face pe ceilalti sa uite ca exist. Nu imi amintesc sa fi dat sfoara-n tara urland ca am mai rezistat un an, dar totusi... Nu ma mir de oameni ca si mama, insa m-au surprins oameni cu care nu am mai vorbit de foarte mult timp sau pe care nu ii cunosc prea bine.
Faptul ca am fost impresionata de asta m-a facut si sa scriu aici si sa multumesc frumos, cum se cade in astfel de situatii. Asadar, multumesc (nu stiu exact in ce ordine): Lulu, Cody, mami, Stef, Stefan, Iulia Craciun, Alina si Adi Hotea, Alex (Failure), Ovi, Cristi, Mariana Verdes, Ioana (Flanela), Ioana Stetcu, Paula Tar, Alin Vlaicu, Ionut Epure, Silvia, matusa Geta, bunica!!!, Cypy (Kakashi), Ioana Brodaci, Teo, Raluca, Virgil, Vasile Paraschiv, Gabi si Victor Catana, Mariana Delistan, Gerda si Anca, Mihai Stoica, Anda (Gummy), Anca Lungu si oameni al caror nume real nu prea il folosesc, dar care conteaza la fel de mult: Minimal, Sadik, Cracken, Path, Shark, Vegito, Uta, Apoka, Ash, Bigdaddy, Prix, Val, Alexsf, Thedarkone, Fernum.
Sper ca nu am uitat pe cineva, desi e posibil avand in vedere faptul ca a fost o zi destul de plina. Daca nu va convine ordinea imi cer scuze, dar va multumesc tuturor in aceeasi masura.
Multumesc mult pentru ca mi-ati innebunit telefonul, mi-ati umplut peretele de Facebook, ati mai adaugat niste pagini pe forumul Sicko sau ati venit la mine. Ne vedem dupa sesiune la baut!

2 comentarii: